۴ پاسخ

مبارکه...ولی سریع تر دکتر غدد برو.tsh باید بیاد زیر ۳.بهت دارو‌ میده سریع میاد پایین.

اونم بخور امابرودکتر بهتره چون بارداری برای جنینت خدانکنه مشکلی پیش نیاد

عزیزم مبارک باشه اماعدد تیروئید بالاست برو دکتر بهت دارو بده بیایه عددش پایین

مثبته🥲مبارک باشه عزیز دلم

سوال های مرتبط

مامان 🩵نی نی ماه 🌙 مامان 🩵نی نی ماه 🌙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 🤍🤍🤍 مامان 🤍🤍🤍 هفته یازدهم بارداری
مامان پسرک نیلی من👶🏻🩵 مامان پسرک نیلی من👶🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان دخمل💗🥺 مامان دخمل💗🥺 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 🫀فسقلی ❤️🥰 مامان 🫀فسقلی ❤️🥰 هفته نهم بارداری
مامان تو دلی 🫀 مامان تو دلی 🫀 هفته شانزدهم بارداری
مامان ❤دوقلوها❤ مامان ❤دوقلوها❤ هفته دهم بارداری