سلام. ازمایش زیاد ریسک زده؟

تصویر
۱۲ پاسخ

عزیزم برای منم همین طوری بود
سلفری دادم خداروشکر خوب بود

عزیزم چیزی نیست ازمایش بعد اوکی میشه منم اولی ریسک بالا داشت بعدی اوکی بود

به خاطر سنته قرمز زده ولی من که 19 سالمه چرا ریسک زده

امروز رفتم ازمایشم رو گرفتم مال منم مثل شمایه گفته برم ازمایش امنیو سنتز بدم شمارو چی گفته دکتر

تصویر

تو ببین از من ریسکش چقدرع

تصویر

نگران نباش توریسکی عزیزم مطمعن باش سلفریت سالمه
واس من سندروم مثبت زدع بوده
من۱ب ۸۸بودم سلفریم سالم بود

سلفری بده خیالت و راحت کن

بله
ریسک بالاست
با توجه به سن هم حتی لب مرز هست

من فکر میکردم فقط منو اینطور گفته ولی هرروز اینجا میبینم که این ریسک زده براشون

تو انتی چند بود
از من ۲۳۰

خیلی زیاد نیست که مطمعن باشه خطای ازمایشگاه هیچ مشکلی نداره

آبجی از منم همینطور بود دیروز سلفری دادم

سوال های مرتبط

مامان سجاد کوچولو مامان سجاد کوچولو ۷ ماهگی
مامان پسرم🩵🩵 مامان پسرم🩵🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری