غذاهای انگشتی یعنی چی میشه راهنمایی کنید

۴ پاسخ

ممنونم

مث چی میشه برا منم بگید

ینی برش هایی از غذا ک بتونه راحت با دستش بگیره و بخوره و نرمیش هم طوری باشه ک وقتی با دو انگشت فشار میدی له بشه راحت

یعنی غذایی که بچه خودش بتونه دست بگیره بخوره
باید توی ابعاد بزرگ باشه که نپره توی گلوی بچه و بین دو انگشت له بشه

سوال های مرتبط

مامان نلین خانم

🤰🏼 مامان نلین خانم 🤰🏼 ۹ ماهگی
مامان مهدیار🧿 مامان مهدیار🧿 ۱ سالگی
مامان عشق🫀🤱 مامان عشق🫀🤱 ۱۱ ماهگی
مامان گیسو مامان گیسو ۱ سالگی
مامان ماهور ...ماه من مامان ماهور ...ماه من ۱۴ ماهگی
مامان 👼پسرکم مامان 👼پسرکم ۱۷ ماهگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۱۵ ماهگی