دوستان به بچه های بالای 2 سالتون آهن میدین؟

تصویر
۱۰ پاسخ

دخترم من کم خونی داشت کنار آهن بهش فولیمکس هم میدادم قبل دو سالگی بعد دوسالگی دکترش گفت آهن نده فولیکمس رو بده تا وقت چکاپ دوسالگیش بشه چون یه بار یک سالگی آزمایش داد بخاطر کم خونه ۵ماه بعدش هم آزمایش داد الان باید دو سال ۵ماه بشه تا دوباره آزمایش بده

نه فقط زینک میدم

من آزمایش دادم پایین بود
دکتر تجویز کرد براش

من نمیدم توان خریدش ندارم

اول ی چکاپ ببرش

سلام
دکتر آزمایش نوشت و انجام دادم و گفت نیاز نیست چیزی بدی.

سالی سه دوره باید آهن بخورن .
من‌دو دور دارم . یه دورم‌نزدیکای ۳ سالگی میدم

من ب صورت دوره ای میدم

کلاشو ازکجاگرفتی؟چندگرفتی

من نمیدم هیچی

سوال های مرتبط