جواب سونو ان تی کسی میدونه چطوره

تصویر
۳ پاسخ

همه چی نرماله فقط جفت سیرکولاره که یکم استراحت میخواد منم تو انتی سیرکولار بود تو نت یه چیزایی خوندم ترسیدم بردم پیش دکتر گفت جای هیچ نگرانی نیست فقط استراحت کنی میره بالا میچسبه ۱۶هفته که برا چک کردن هماتوم رفته بودم خلفی شده بود

جنسیت معلوم نمیشه

همه چیز نرماله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان پریسا مامان پریسا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فرشته ها مامان فرشته ها هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی🤰🏻🩷 مامان نی نی🤰🏻🩷 ۹ ماهگی
مامان ❤️دل آرا❤️🎀 مامان ❤️دل آرا❤️🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان السا مامان السا هفته سی‌وششم بارداری
مامان گل پسر🩵 مامان گل پسر🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نیلگون مامان نیلگون هفته نوزدهم بارداری
مامان جوجه ام مامان جوجه ام هفته چهلم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وششم بارداری