همه چی نرماله فقط جفت سیرکولاره که یکم استراحت میخواد منم تو انتی سیرکولار بود تو نت یه چیزایی خوندم ترسیدم بردم پیش دکتر گفت جای هیچ نگرانی نیست فقط استراحت کنی میره بالا میچسبه ۱۶هفته که برا چک کردن هماتوم رفته بودم خلفی شده بود
جنسیت معلوم نمیشه
همه چیز نرماله عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.