خانوما انگل گرفتم خطر ناک نیس تو هفته های من

۴ پاسخ

اگه منظورت كرمكه نه مهم نيست ولي ي دكتر برو براش

بهتره به دکتر بگی
ولی قرص میده که بخوری

از کجا فهمیدی

دکتر برو اینجا جای پرسیدن این سوال مهم نیست گلم

سوال های مرتبط