من یک لکه خون دیدم رفتم زایشگاه بستریم کردن و انقد معاینه کردن تا وقتی دردم گرفت زایمان کردم 😐😐😐بروپیش دکترت... من اگه نمیرفتم یک ماه زودتر بچم به دنیا نمیومد
نترس عزیزم
هفتت بالاس باید بری زایشگاه چک کنن❤
بنظرم برو دکتر ...هفته ت بالاس تا دکتر هست برو
برو زایشگاه
حتما به پزشکت اطلاع بده چون هفته های بالایی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.