۵ پاسخ

من یک لکه خون دیدم رفتم زایشگاه بستریم کردن و انقد معاینه کردن تا وقتی دردم گرفت زایمان کردم 😐😐😐بروپیش دکترت... من اگه نمیرفتم یک ماه زودتر بچم به دنیا نمیومد

نترس عزیزم
هفتت بالاس باید بری زایشگاه چک کنن❤

بنظرم برو دکتر ...هفته ت بالاس تا دکتر هست برو

برو زایشگاه

حتما به پزشکت اطلاع بده چون هفته های بالایی

سوال های مرتبط