۶ پاسخ

عالی شده آفرین

خوبه آفرین تموم شده اشو بزار

عزیزم زیرش کیکه خامه کشی کردی؟؟

عزیزم منم تولد دخترم هستش دستور اینو بهم میدی؟؟؟؟

نوش جان .فقط خامه قنادیه یا پنیر خامه ای هم زدی؟

کیکه؟

سوال های مرتبط