خانما آمپول ریه چیه ؟ برای چی میدنش؟؟ همه بارداراها باید یزننش؟؟

۴ پاسخ

من توی حاملگی قبلیم ۳۵‌هفته برام زد

بستگی به دکترت داره البته بعضی از دکتراهم اصلا نیاز نمیدونن

برای سریع تر شدن روند تشکیل ریه جنین
نه فقط کسایی که در معرض خطر زایمان زودرس هستن

بله همه میزنن برای تشکیل ریه

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان Mersana مامان Mersana روزهای ابتدایی تولد
مامان آریا🩵 مامان آریا🩵 ۹ ماهگی
مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان علیرضا🍼👶🧸 مامان علیرضا🍼👶🧸 ۱ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی‌نی مامان نی‌نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان بینام مامان بینام هفته سی‌وهشتم بارداری