آمپول ریه چی هست همه باید بزنن؟

۶ پاسخ

کسایی که سابقه زایمان زود رس دارن و اونایی که دکتر احتمال زایمان زود رس بهشون میده

نه همه نیاز نیست من چون کمی شکمم سفت میشد و شرایط کمی سخته گفت محض احتیاط مینویسم

عزیزم دکتر باید تشخیص بده بزنی یا ن
من زایمان زود رس داشتم زدم

دکتر اگه تشخیص بده تجویز میکنه که اگه زود دنیا اومد دستگاه نره

نه بایدی نیست
اگه دکترت تجویز کرد بزنی بهتر
من تو ۳۱ هفته زدم

کسایی که زایمان زودرس دارن آمپول ریه میزنن تا ریه های بچه تشکیل بشه

سوال های مرتبط

مامان آیهان💙💙💙 مامان آیهان💙💙💙 ۵ ماهگی
مامان 🐣آرکان👼🏻 مامان 🐣آرکان👼🏻 ۴ ماهگی
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۷ ماهگی
مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی
مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 ۵ ماهگی
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان یاریار مامان یاریار ۷ ماهگی
مامان نینی آراد مامان نینی آراد هفته سی‌وهفتم بارداری