کسایی که سابقه زایمان زود رس دارن و اونایی که دکتر احتمال زایمان زود رس بهشون میده
نه همه نیاز نیست من چون کمی شکمم سفت میشد و شرایط کمی سخته گفت محض احتیاط مینویسم
عزیزم دکتر باید تشخیص بده بزنی یا ن
من زایمان زود رس داشتم زدم
دکتر اگه تشخیص بده تجویز میکنه که اگه زود دنیا اومد دستگاه نره
نه بایدی نیست
اگه دکترت تجویز کرد بزنی بهتر
من تو ۳۱ هفته زدم
کسایی که زایمان زودرس دارن آمپول ریه میزنن تا ریه های بچه تشکیل بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.