،سلام برا زبون ک برفک میزنن چی خوبه

۳ پاسخ

ببر دکتر گلم من چهار دوره قطره نیستاتین دادم به دخترم هعی خوب میشد دوباره برمیگشت برفکه
بردم دکتر گفتن به این قطره بدن دخترم مقاوم شده و چون من فقط دهن دخترمو درمان میکردم سینه منم الوده شده بود کاری نمیکردم دوباره برفکه شروع میشد بردم دکتر به جفت مون کپسول داد ببر دکتر بهتر تشخیص میده

بزنم رو زبونش

قطره نیستاتین

سوال های مرتبط

مامان گندم و تیام🫶🏻🩵 مامان گندم و تیام🫶🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان رادین👶🏼🩵 مامان رادین👶🏼🩵 ۴ ماهگی