منم اینجورم تا گریه نکنم آروم نمیشم . اصلا میخوام کسی باهام حرف نزنه . از خونه نرم بیرون . کلا تنها باشم
دقیقا منم افسردگی گرفتم، با حرف بقیه ناراحت نمیشم ولی اصلا حوصله خودمم ندارم چه برسه به بقیه، هی دلم میخواد الکی گریه کنم ولی سعی میکنم به چیزای خوب فکرکنم مثلا به روز زایمان و دیدن بچم
معمولا اینا همش از حرفای اطرافیان نشات میگیره انباشته میشه یهو از یه جایی سر ریز میشه سعی کنید حال خودتونو با کارای مورد علاقتون خوب کنید اعتماد به نفستون رو ببرید بالا حداقل بخاطر کوچولوتون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.