شیر خودتو میدی شیرت کمه کمکی ام بهش بده شبر خشک میدی شیشه شیر ابرو وقتی مک نزد تکون بده
آره دیگه معده بچه کوچیک همینه تند تند گشنشون میشه
مبارکه نینیتون 🥰
پسر منم اینطوریه
اولش همینجوریه
اگه شیرت کافیه اصلا شیشه نده
چون بچه ها رفلکس مکیدن دارن هی میخوان مک بزنن فکر میکنی گرسنه ست بهش شیر خشک میدی این خودش باعث رفلاکس میشه
منم همینم میخواستم تاپیک بزارم
بگم طبیعیه یا با شیرم سیر نمیشه ینی
انگار دلم میخواد شیرخشک بگیرم در کنارش بدم
یک کلیپ اینستا میدیدم میگفت اروغ بگیرید باز شیر بدید هم خوابش راحت تره هم شیر خوری بهتر
با انگشتت فکش و مالش بده یواش یواش همینجور که شیر میخوره ونمیخوره
بچه اوایل همین طوره
اولشه طبیعیه
همینه روزا اول با سرنگ پشت شیرت یه ده تا پانزده تا شیر خشک بده
منم شیشه میدادم کم کرده بود سینه ما دیگه فقط شبا میدم که یکم بخوابه
شیر بده جون بگیره
اولش زود زود گشنه میشن کم میخورن
شیرت را بدوش بزار یخچال بعد ولرم کن بده شیشه بخوره اگه میگیره.. یا شیر کمه یا قوام نداره سیرش نمیکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.