۸ پاسخ

مای بی‌بی سایز 7 داره
سورتی هس

پسر منم قدش ۷۳هس وزنشم ۱۰ونیم ولی مولفیکس ۴میبندم اندازشه

مامان کیان میشه بگی قد پسرت شش ماهگی چندبود؟؟؟؟؟

عزیزم اولا ماشالا به جونش دوما چسبا رو هم نباید بیان اگه مای بی بی گرفته باشی خودش علامت داره مشخص میکنه تو کمر که بدونی چسبارو کجا بچسبونی اگه کوچیک باشه متوجه میشی

عزیزم از۶بیشتر نداریم دیگه
باید تااخر همینو ببندی
تازه هانیز از همه برندا بزرگترم هست

و اینکه من دخترم سه سالگی۱۴کیلو بود سایز۵میبستم

از روی ران پاش اگه خط بندازه یعنی تنگه

ماشاالله بهش چیکارا میکنی چیا میدی میخوره

ماشالله شیر خشک یا شیر خودت

سوال های مرتبط

مامان مسیحا🧿 مامان مسیحا🧿 ۱۵ ماهگی
مامان اناردون مامان مامان اناردون مامان ۱۷ ماهگی