اصلا نگران نباش
من خودم به شخصه تا انتی ۴ کیلو کم کردم و از اون موقع ثابتم
بهداشت مطهری میرم خیلی هم گیر میده و هر دو هفته مراقبت میزاره ولی ماشاالله وزن نینیم عالیه
مثل آجیل و میوه و قوروت حتما بخور به جنین وزن میده
تخممرغ به شدت برای جنین خوبه بخصوص دو زرده ، کاشمر من میگرفتم ولی دیروز همسرم از جنیدی فکر کنم گرفته بود
ماکارونی و سیب زمینی هم به خودت وزن میده
من خانم بزمی رو گفتم برام لیدی میل نوشت دارم میخورم ولی همچنان وزنم ثابته
منم از اول بارداریم ۶کیلو کم کردم
طبیعیه بخاطر تغذیه س
من شیرینیجات و هله هوله حذف کردم بخاطر اونه
من ۵ کیلو کم کردم ۳ ماه اول نگران نباش عزیزم
من ۵۰ بودم شدم ۴۵😐😐😐خوراکمم خوبه
منم چهار کیلو وزن کم کردم
عادیه چون حالت تهوع داری اشتها کم میشه درست میشه هفته ات بره بالا
اره من غذاهم میخورم ولی ۴کیلو از اول بارداریم کم کردم
سه ماهه دوم وزن گیری شروع میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.