۴ پاسخ

اره استفاده میکنم من از یکماهگیش وزنش نرماله نه بالا ن پایین اول ۵ ماهگی ۷۵۰۰ بود الان نمیدونم

من اپتامیل میدم، هم وزن دهی داره هم سازگاری داره

اومدم چندتاباهم گرفتم براش. دیگ مجبورم بدم بهش تاتموم بشه🥴

سلام من میدم اصلاخب نیست. بایدببینی چه شیرخشک بدنشومیسازه

سوال های مرتبط