مامانا دخترم مهر ب دنیا میاد چه لباسی بگیرم ؟چه سایزی؟ چند دست ؟

۶ پاسخ

بقیه سایزها هم نمیگیرم تا بچه بدنیا بیاد باتوجه به جثه ش لباس میگیرم

در کل چون تو فصل سرد هستن باید لباسای گرم بگیریم

پتو دورپیچ و قنداق فرنگی اینام میگیرم

منم بچه م مهر بدنیا میاد فعلا ۳ دست پنج تیکه سایز یک گرفتم . ۲ دست سایز دو گرفتم

میخوام سرهمی تدی و چندتا هم زیر دکمه و سرهمی سایز های مختلف بگیرم

منم بچم مهر ماهیه 🥲🫶🏻

منم اواخر شهریور به دنیا میاد ، کلا بهتره برای نوزادایی که به غیر از تابستون به دنیا میان لباسای پوشیده و کرم بگیریم ، من فقط چند دست صفر و یک گرفتم ، بقیشو گذاشتم به دنیا بیاد بعد با توجه به آب و هوا و سایز بچه اون موقع با خیال راحت لباسامو میگیرم

عه منم بچم مهر ماهیه سیو کنم بیام ببینم بقیه چیا گفتن.من ک کم لباس خریدم .چون همه میگن هی زود بزرگ میشه

سوال های مرتبط

مامان دخملی🎀💓 مامان دخملی🎀💓 هفته بیست‌وهشتم بارداری