بقیه سایزها هم نمیگیرم تا بچه بدنیا بیاد باتوجه به جثه ش لباس میگیرم
در کل چون تو فصل سرد هستن باید لباسای گرم بگیریم
پتو دورپیچ و قنداق فرنگی اینام میگیرم
منم بچه م مهر بدنیا میاد فعلا ۳ دست پنج تیکه سایز یک گرفتم . ۲ دست سایز دو گرفتم
میخوام سرهمی تدی و چندتا هم زیر دکمه و سرهمی سایز های مختلف بگیرم
منم بچم مهر ماهیه 🥲🫶🏻
منم اواخر شهریور به دنیا میاد ، کلا بهتره برای نوزادایی که به غیر از تابستون به دنیا میان لباسای پوشیده و کرم بگیریم ، من فقط چند دست صفر و یک گرفتم ، بقیشو گذاشتم به دنیا بیاد بعد با توجه به آب و هوا و سایز بچه اون موقع با خیال راحت لباسامو میگیرم
عه منم بچم مهر ماهیه سیو کنم بیام ببینم بقیه چیا گفتن.من ک کم لباس خریدم .چون همه میگن هی زود بزرگ میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.