من دکتر اصلا نگفت اولشم چرب کنم
تا موقعی که بیوفته باید چرب شه بعدش کاری خاصی لازم نیست دیگه انجام بدی
ولی یه چند روز بعدش هم چرب کنی بهتره با آ د مثلا
دکتر به من گفت تا ۳ماه بعد هربار پوشک چرب کن که چسبندگی نگیره ولی من بعد ۳ماه بازم روزی دوبار چرب میکنم میگن تا زمانی که بچه پوشک میشه بهتره چرب کنیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.