۱۱ پاسخ

گریپ میکسچر برای زیر یکماه ممنوعه 😐 گوارش بچه اذیت میشه
شربت کامی کالم بهش بده. اینم بگم کولیکش بعد ۲ ماهگی خیلی بهتر میشه تا اونموقع تحمل کن و محکم باش چون میدونم چقدر سخته
و معمولا به هربچه یه مدل قطره میسازه یا نمیسازه باید امتحان کنی

معمولا گریپ میکسچر رو زیر یک ماه نمیدن منم به پسرم میدادم اولش خوب بود ولی بعدش دیگه اثری نداشت قطرشو عوض کردم الان پدی لاکت و کیدزی میدم بهش

عزیزم واسه پسر من دکتر پدیا کولیک داد ۷قطره در روز میدم بهش ۴کیلوعه
راضی ام

عزیزم من انواع شربت و قطره رو امتحان کردم هیچکدوم کارساز نبود بچم از شدت گریه حالت بیهوش میفتاد دیگه خیلی کولیک شدید داشت تا اینکه بردم دکتر محسنی پور گفت از سیسمونی فروشیا قطره اینفاکول بگیر
از کورپه براش اینفاکول گرفتم عین آب رو آتیش خییییلی آروم میشد دردش و خوب بود

من گریپ واتر میدم وقتی میخوره آروم میشه میخوابه

گریپ میکسچر خیلی خوبه

من میدم بعد چند قیقه اروم میشه و میخوابه ولی خب رو هربچه ای فرق میکنه تاثیرش

شربت ها و قطره های کولیک زیاده
باید ببینی کدوم روش جوابه

من دادم هیچ فایده نداش تعجب میکنم اینجا راضی اند

من میدادم بردمش ی دکتر دیگه گف نده اثر نداشت زیاد

هی میک میزنه ول میکنه؟ نق میزنه
دختر منم این طوریه

سوال های مرتبط