عالی عزیزم 👌
نسبت به وزن تولدش کمه .باید حداقل ۴۴۰۰ باشه
وزن تولدش چند بود
من ۲ماهگی ۴۵۰۰بود😂
نی نی من وزن تولد ۳۱۵۰ وزن ۱۵ روزگیش ۴۱۵۰
من ۱۵روزه بردمش ۴۲۰۰ بود
خوبه منم بچم 3100 بود تولدش!! 52روزگی 4700 دکترش گفت عالیه
هزارماشالله زیاده
منم 3700بود 40 روزگی 4200بود خوبه برا شما
نه خوبه من بچم دوماهشه ۴۳۰۰
بنظرم اوکیه چون وقتی ب دنیا اومده کم نبوده ک
خوبه که ماشاالله عالیه وزنش
وزن تولدش ۳۷۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.