من بچم ۲۸ روزشه وزنش ۴۲۰۰
به نظرتون کمه؟؟

۱۳ پاسخ

عالی عزیزم 👌

نسبت به وزن تولدش کمه .باید حداقل ۴۴۰۰ باشه

وزن تولدش چند بود

من ۲ماهگی ۴۵۰۰بود😂

نی نی من وزن تولد ۳۱۵۰ وزن ۱۵ روزگیش ۴۱۵۰

من ۱۵روزه بردمش ۴۲۰۰ بود

خوبه منم بچم 3100 بود تولدش!! 52روزگی 4700 دکترش گفت عالیه

هزارماشالله زیاده

منم 3700بود 40 روزگی 4200بود خوبه برا شما

نه خوبه من بچم دوماهشه ۴۳۰۰

بنظرم اوکیه چون وقتی ب دنیا اومده کم نبوده ک

خوبه که ماشاالله عالیه وزنش

وزن تولدش ۳۷۰۰

سوال های مرتبط

مامان قندعسل🍯🧸 مامان قندعسل🍯🧸 ۱۴ ماهگی