۴ پاسخ

خواهر زوده واس این حرفا😅😅😅

منم واقعا به تنهایی نیاز دارم

دیشب میگفتم خدایا کاش میشد بزارمشو برم

بدبختی یه روزم نباشن همممش تو فکرشونی همون روز بیشتر کوفت میشه😂😂

سوال های مرتبط