تا كي اين اروغ گرفتنا ادامه داره؟!😐

۸ پاسخ

تا وقتی به غذا بیفتن و بتونن بشینن

تا شش ماهگی فک کنم

تا وقتی ک خودش بتونه بشینه من هنوزم میگیرم😅

فکر کنم تا ۴ ماهگی.
منکه آروغشم میگیرم باز بالا میاره☹️

تقریبا تا 4 ماهگی

دختر من ک با زور میزنه 😩

فکرکنم تا دو سه ماه دیگه

تا زمانی ک خودش بتونه بزنه 😂😂

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۵ ماهگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان کوروش مامان کوروش ۱۲ ماهگی
مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی
مامان آرنیک👶🏼🤎 مامان آرنیک👶🏼🤎 ۸ ماهگی