من از دوسالگی دیگه بهش هیچ ویتامینی ندادم،عید بهش شربت اهن لیپیفر دادم
نه دیگه اگه مشکلی نیست نده
من پسرم تاحالا ازمایش نداده بود دو سالگی هم دکتر گفت قطره هاش قطع کن حالا که ازمایش دادیم همه چیزش بالا و نرماله گفتم خوب شد بیخودی قطره ندادم بیخودی میره بالا ضرر داره
تغذیه ش خوب باشه هیچیش کم نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.