شوهره بادرک وفهم وبااخلاق بهتراز هر قرصی هست
فلوکستین و آسنترا دوتا قرص عالیه ک باید تحت نظر دکتر بخوری ممکنه یکیش بهت بسازه ممکنه هم نسازه مثلا یکی فلوکستین میخوره حالت تهوع میگیره یا لاغر میشه آسنترا میسازه بهش اینم بگم دکتر باید بنویسه بدون نسخه نمیدن الانم جنگه سخت پیدا میشه
شیره
پووووول
گل بکش🤣🤣🤣
مادرشوهر 🤣
ک ی رررررر🤣
فلوکستین میگن خوبه ولی از اونطرف اشتها رو خیلی کم میکنه گویا
دارو باید تحت نظر پزشک دوز دارو رو مشخص کنه مخثوصا آرام بخش هاوگرنه تمام داروها عوارض خودشو داره
قرص اکس 😂
تریاک
فلوکستین
فلوکسیتین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.