۴ پاسخ

من هروقت اعصابم خورد بشه یا ناراحت بشم یا گریه کنم، جلو میندازم
وقتایی ام که حالم تقریبا خوبه، سر موقع پریود میشم

من عزیزم عین توهم یک هفته قبل لکه بینی دارم

دلیلشو فهمیدی به منم بگو البته میگفت بخاطربالاپایین شدن هورموناست سردرد منم لکه بینی دارم وسردرد وحشتناک تاقرص نخورم خوب نمیشم تازه من زمان تخمک گذاریمم سردرد میگیرم

جز لکه بینی همه رو دارم

سوال های مرتبط