من 7 روزگی بردم
اگر بچه سالم بدنیا اومده (مثلا نارس نبوده و زود بدنیا نیومده) از روز 7 مستحبه و میشه ببریش.
1 ساعت قبلش قطره استامینوفن بده فقط
دکتر ب من گف یکماهگی ببر
۱۳ روزگی کردیم
هر چه زودتر بهتره برا بچه
درد و کمتر میفمه
همین الان هر چه سنش بیشتر بشه بیشتر درد میفهمه و ازیت میشه و گوشت بدنش سفت تر میشه دیر خوب میشه
بچم ۳ ماه ۲۷ روزش بود ختنه کردم انگاری هر چی زودتر ببری بهتر
بهتره چهل روزگی انجام بشه الانم تا بچت غلت نمیزنه ببر ک بعدا بیشتر اذیت میشه
۲۵روزگی ختنه کردم هیچکار نکردم بعدش هر۴ساعت استامینوفن بده پاهاشو قنداق کن که تکون نده همون جیش اول بکنه بعدش کار ندارع از فرداشم با پماد استریل چشمی چرب کن
همین الان ببر ختنه کن بعدا خیلی اذیت میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.