۸ پاسخ

ان شاءالله روزای خوب به زودی میان

به امیدخدا عزیزم منم دیروز شدم ۱۳ تا داشتم پنجشنبه انتقال دارم

ان شا الله بسلامتی و دل خوش همه چیز به بهترین شکل برات رقم بخوره❤️✨️

مشکلی تون چیه گلم

انشاالله چشم و دلت سبزشه

الهی چشم و چراغ خونت زودی روشن بشع

انشالله با دلخوش تا اخرش برات بگذره و هرچندتا ک ارزوشو داری خدا بزارع تو دامنت

انشاا...عزیزم

سوال های مرتبط