باسه زردی ۹ دستگاه لازمه؟؟؟؟

۶ پاسخ

بستگی به روزش داره

مامانم همیشه ب خاعر زاده هام شیر خشت میداد خوب میشدن

زیر ده خوبه رو ده و به بالا خوب نیست
گشنه نگهش ندار تند تند شیر بده آروغ خوب بگیر

ن گلم زیر 10 طبیعیه

نه عزیزم لازم نیست خنک نگه دار شیر زیاد بده خوب می شه

فک نکنم پسرم اول ۱۴ بود بعد دستگاه شد ۸ و نیم گفتن خوبه

سوال های مرتبط

مامان سه تا جوجه🐣🫀 مامان سه تا جوجه🐣🫀 ۱۵ ماهگی
مامان ayhan🌛👼 مامان ayhan🌛👼 ۴ ماهگی
مامان نیلماه مامان نیلماه روزهای ابتدایی تولد