بستگی به روزش داره
مامانم همیشه ب خاعر زاده هام شیر خشت میداد خوب میشدن
زیر ده خوبه رو ده و به بالا خوب نیست
گشنه نگهش ندار تند تند شیر بده آروغ خوب بگیر
ن گلم زیر 10 طبیعیه
نه عزیزم لازم نیست خنک نگه دار شیر زیاد بده خوب می شه
فک نکنم پسرم اول ۱۴ بود بعد دستگاه شد ۸ و نیم گفتن خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.