منم اینجور شدم دکتر گفت فشارت بگیر اگر بالا نبود بخور بده بخاطر گرمیه هوا هست
اتفاقا منم امروز اینجوری شدم انقد از دماغم خون اومد لخته بود ولی الان دیگه نمیاد دو ساعت دست که میزدم خون بود نمیدونم از سرما خوردگیه یا چی
از گرما زدگیه زیادتوگرما بودی احتمالا
احتمالا فشارت رفته بالا..برو دکتر
فشارت رفته بالا زنگ بزن به دكترت اگر شماره شو نداري برو بيمارستان
آ اس آ میخوری؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.