پفیلا بده بخورم اگ هرشب بخورم خودم درست میکنم

۴ پاسخ

خیلیم خوبه فقط کم نمک و کم روغن درست کنید

خیلی خوبه هر جی به اندازه بخور نوش جون

روغنش بالاست مواظب چربی خونت باش انزیم کبدت بالا نره

باعث سفت شدن شکم میشه.‌ یبوست میاره .
خوردن زیادی خوب نیس سنگینه

سوال های مرتبط

مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 ۱ ماهگی
مامان دوقلو🧿 مامان دوقلو🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💓دلسا مامان 💓دلسا روزهای ابتدایی تولد