خانما بچه من بریچ یعنی میچرخه تا ۹ ماهگی ؟ اگه نچرخه سزارین باید بشم؟

۱۲ پاسخ

من ک میخوام سزارین بشم با همه درداش اصلا نمیتونم ب طبیعی فکر کنم

تا اون موقع صدبار میچرخه

😐😐😐

میچرخه دخترمن تا۳۶هفته بریچ بود یهو سفالیک شد

اوووو خیلی مونده آره میچرخه

مال منم بریچ بود دمر هم خابیده بود .بهتر من میرم سزارین تعداد افراد ناراضی از طبیعی زیادن 🤭ماهم خاهرام و مامانم بد زا هستن سخت دردشون میاد بعدشم کلی عوارض دارن میپوکن رسما اندامشون

خخخخ مال من ۳۷هفته چرخید

میچرخه بابا

بله بریچ بمونه سزارین میشی،ولی هنوز خیلی زوده بچه میچرخه مخصوصأ تو این هفته ها موقعیت جنین اصولأ متغیره حالا یا بریچه یا عرضی

دور میزنه اگر نه سزارین میشی

اوووو تااون موقع صدبار میچرخه

خیلی کوچولوئه هنوز تا اون موقع صد دفعه میچرخه

سوال های مرتبط

مامان 💙مهراد💙 مامان 💙مهراد💙 روزهای ابتدایی تولد