۳ پاسخ

بچه ها تو لپشون شیرگایم میکنن

حتما اروغش بگیر دل درد میشه اگه نگیری یا اینکه اگه شیر خودتو میدی بعدش زود شیر خشک نده بالا میاره

رفلاکس نداره؟
یا زیاد شیر بهش نمیدی؟
اروغش و میگیری؟

سوال های مرتبط