من که تخت کنار مادر گرفتم حس میکنمخیلی بهتره
تخت حتما
تخت کنار مادر
من بچه اولم ننو بود خیلی خوب بود
من تجربه ندارم مامان اولیم ولی میگن ننو کولیک و رفلاکسو برطرف میکنه و بچه توش ارومه من ننو گرفتم چون یه خواب داشتم و کلا تخت خودمو جمع کردم براش تختو ننو گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.