مامانا تخت کنار مادر که تکون میخوره بهتره یا ننو؟

۵ پاسخ

من که تخت کنار مادر گرفتم حس میکنم‌خیلی بهتره

تخت حتما

تخت کنار مادر

من بچه اولم ننو بود خیلی خوب بود

من تجربه ندارم مامان اولیم ولی میگن ننو کولیک و رفلاکسو برطرف میکنه و بچه توش ارومه من ننو گرفتم چون یه خواب داشتم و کلا تخت خودمو جمع کردم براش تختو ننو گرفتم

سوال های مرتبط

مامان محیا👧🏻🌈 مامان محیا👧🏻🌈 ۱۲ ماهگی
مامان قندعسل مامان قندعسل روزهای ابتدایی تولد