۹ پاسخ

من برای شیر از روش ۴ در ۴ استفاده کردم با اینکه دخترم خیلی وابسته بود ولی سه هفته ای تموم شد
پوشک هم ۲ سال و نیم به بعد اگه آماده بود میگیرم فشار نمیارم بهش فعلا در حد آمادگی و کتاب خوندنه

من خیلی وقته شیر پاستوریزه میدم . اعتراضی نکرد ولی فقط یه مدل شیرو میخوره. پوشک خیلی زوده دکترا میگن زودتر از ۲ سال و نیم نباید بگیری

وای من هیچ غلطی نکردم هنوز😑ن از پستونک گرفتم ن از پوشک ن از شیر

از شیر گرفتن فقط دو شب سختی داره راحته ، من یهو از شیر گرفتم نوک سینهامو ماژیک سیاه زدم تا میومد نزدیک خودش بدش میومد میگفت اه اه میزد میرفت ولی همه خوراکی گرفتم براش ک تنوع داشته باشه و فراموش کنه چون واقعا وابسته سینه بود دخترم وحشتناک ولی خیلی راحت بود و از وقتی ک هم از شیر گرفتمش غذا خوردنش عالی شده

من تحربمو تازه نوشتم

من ۱سال و ۹ماه از شیر کامل گرفتم ۱سال و ۱۰ماه از پوشک جفتشم به خواسته خودش گرفتم به من بود که تنبل تر ازین حرفام

من دخترم ۱ سال و ۱۱ ماه از شیر گرفتم الانم چندهفته اس درگیر پوشک خودش گاهی وقتا میگه من خودم زود ب زود میبرم دشویی کارشو میکنه

زوده واسه پوشك دختر منم بعدش ميگه بشور يا پي پي كردم ولي شير رو بايد شروع كنيم بگيريم من دخترم شير خشكيه

وای منم هیچکدوم موفق نشدم بگیرم

سوال های مرتبط

مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری