خب عزیزم ببرش دکتر
بینایی سنجش باید ببری،دیر بشه شاید خوب نباشه،بعضیا ضعیف میشه 3ماه چشمو میبندن بعد باز خوب میشه
پسر منم یه مدت اینجوری بود میگفت چشممم درد میکنه متوجه شدم از شامپو بوده شامپوش رو عوض کردم خوب شد
خب بچه اذیته چطور تا الان موندی من تحمل ندارم دیشب فقط دست گذاشت رو سرش گفتم سرت اذیته اشاره داد اره اصلا تحمل نکردم رسوندمش دکتر دکتر گفت یعنی چون دست گذاشت تو سرش اوردیش گفتم حرف نمیزنه ولی من مادر متوجه حالش میشم دیدم بچم چند ثانیه بعد اورد بالا گفتم دکتر گفتی چرا الکی اوردی حالا الکی بود بچم الکی چرا باید دست بذاره تو سرش حرفش نیومد
ببرش دکتر شاید حساسیت اینا باشه ک چشماش میسوزه یا آبریزش چشم داره باعث میشه اونجوری بگه با قطره اکی میشه
هر ساله بردیش چشم پزشکی؟؟؟؟؟
حتما ببرش دکتر 😑
پسر منم چند روز اینجوری بعد نتونستم ببرم بینایی سنجی منم موندم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.