۷ پاسخ

خب عزیزم ببرش دکتر

بینایی سنجش باید ببری،دیر بشه شاید خوب نباشه،بعضیا ضعیف میشه 3ماه چشمو میبندن بعد باز خوب میشه

پسر منم یه مدت اینجوری بود میگفت چشممم درد میکنه متوجه شدم از شامپو بوده شامپوش رو عوض کردم خوب شد

خب بچه اذیته چطور تا الان موندی من تحمل ندارم دیشب فقط دست گذاشت رو سرش گفتم سرت اذیته اشاره داد اره اصلا تحمل نکردم رسوندمش دکتر دکتر گفت یعنی چون دست گذاشت تو سرش اوردیش گفتم حرف نمیزنه ولی من مادر متوجه حالش میشم دیدم بچم چند ثانیه بعد اورد بالا گفتم دکتر گفتی چرا الکی اوردی حالا الکی بود بچم الکی چرا باید دست بذاره تو سرش حرفش نیومد

ببرش دکتر شاید حساسیت اینا باشه ک چشماش میسوزه یا آبریزش چشم داره باعث میشه اونجوری بگه با قطره اکی میشه
هر ساله بردیش چشم پزشکی؟؟؟؟؟

حتما ببرش دکتر 😑

پسر منم چند روز اینجوری بعد نتونستم ببرم بینایی سنجی منم موندم

سوال های مرتبط

مامان دلیم مامان دلیم ۲ سالگی
دخترم هر بار میگه یه جام درد میکنه دیگه موندم رهست میگه یا دروغ تمام رگ و استخونای بدنم از غصه و حرص درد میگیره خیلی جدی میگه هیچ وقت دروغ ازش نشنیدم نمیدونم یه بار میگه سرم درد میکنه یه بار میگه شکمم درد میکنه یه بار میگه چشمام درد میکنه بخدا دیگه موندم به شوهرم میگم میگه الکی میگه اصلا هیچی باور نمیکنه نمیدونم ببرم دکتر چی بگم آخه خداروشکر سرحاله همه چیزش فقط بخاطر حله هوله که میخوره اشتهای غذا نداره انگار افسردگی گرفتم به هیچکدوم از کارام نمیرسم نه به خودم نه به بچم نه به خونه و غذا و ظرف شستن و هیچ چیزی بخدا کم آوردم با اینکه بازی میکنه هر بار میگه یه چیز امشب میگه چشام نمیبینه بعدش خوب شد بازی کرد الانم میگه شکمم درد میکنه دیشب دست میذاشت رو سرش میگفت سرم درد میکنه خدایا حتی بخاطر بچم نمیتونم نفرین خودمم کنم چون اگه من نباشم بچمو کی بزرگ کنه نمیدونم چرا دوست داره منو عذاب بده این بچه الان من چندتا دکتر ببرم دوماه پیش هم چکاپ کامل ازش گرفتم خداروشکر دکتر گفت ازمایشش خوبه توروقرآن راهکاری دارید بگید صواب کردید خدا خیر و برکت به زندگیتون بده