۳ پاسخ

عزیزم تامیتونی استراحت کن من سال پیش پنجاه درصدناف جنین روهماتوم تشکیل دادبچه ام مرد الان بازم باردارم شکرخداهماتومم کوچیکه روی ساک روگرفته از۲۰درصدشده۱۵شیاف برات مینویسن مرتب مصرف کن تابرای بچه ات اتفاقی نیفته وخداتن سالم بخودت ونی نی ات بده♥️🌹

تورووو خدااااا اگه هماتوم داری تخت پشت بخواب و از جات جنب نخور.. من بچمو بخاطر هماتوم لعنتی از دست دادم 😭😭😭😭😭😭

دکتر بهت شیاف میده کار سنگین نکن پله بالا پایین نکن

سوال های مرتبط