۳ پاسخ

بیماری ویروسی عزیزم یهو تب میاره

اره دختر منم از صبح اینطوری شده
یه در میون استامینوفن و پروفن میدم،البته ۴ ساعتی
فقط تب بدون علائم دیگه ای

لباسش رو کم کن نیم ساعت بعد دوباره تبش رو بگیر اگر بازم بالا بود بعد استامینوفن بده
در کل سه روز تب بدون علامت دیگه رو تو خونه با استامینوفن کنترل کن اگر بیشتر شد بعد ببر دکتر
ممکنه ویروسی چیزی باشه یا گرمای هوا

سوال های مرتبط