بیماری ویروسی عزیزم یهو تب میاره
اره دختر منم از صبح اینطوری شده
یه در میون استامینوفن و پروفن میدم،البته ۴ ساعتی
فقط تب بدون علائم دیگه ای
لباسش رو کم کن نیم ساعت بعد دوباره تبش رو بگیر اگر بازم بالا بود بعد استامینوفن بده
در کل سه روز تب بدون علامت دیگه رو تو خونه با استامینوفن کنترل کن اگر بیشتر شد بعد ببر دکتر
ممکنه ویروسی چیزی باشه یا گرمای هوا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.