من رفتم سونو وزن رو ۲۰۰ + - زده ؛ اخه ۲۰۰ گرم بالا و پایین که خودش خیلژ اختلافه....😕

۶ پاسخ

برای من ۱۰۰ گرم اختلاف زده بود

من 40 هفته سونو کردم دخترم 3700 بود
40 هفته و 4 روز زایمان کردم 3300 بود

والا بچه بندیا میاد می‌فهمن وزنش نزدیک 500 گرم بیشتر بوده 200 که سهله

میگم‌ سونوی وزن رو میشه توی ۲۷ هفته انجام داد؟؟زود نیست؟؟

سونو همینه دیگه
بهترین سونو ها هم اختلاف دارند و دقیق نیستن

همه سونو ها همینو دارن

سوال های مرتبط

مامان فرحان ❤️ یحیی مامان فرحان ❤️ یحیی ۱۰ ماهگی