به نظرم خیللللللی رسم و سنت بد و زشتیه 😵💫
قطعااا بچه بزرگ بشه خوشش نمیاد و حس بدی بهش میده
من که کاملا خصوصی انجامش دادم
یه یادگاری هم منو باباش براش گرفتیم تا همیشه بمونه براش 🙂
هیچی نکردیم ما
یه عروسک بامزه براش گرفتیم که نگهش میدارم تا بزرگ بشه بدم بهش 😍
کلی هم عکس قشنگ قبل و بعدش گرفتیم ۳ تایی چاپ کردیم اوناروهم میدم بهش 😃
هیچ رسمی نداریم
شما چه رسمی دارید ؟جشن ختنه رو قبل ختنه میگیرن یا بعدش؟
ماکه بعد ختنه چقدر اذیت شدیم .مریض شدیم همه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.