۴ پاسخ

به نظرم خیللللللی رسم و سنت بد و زشتیه 😵‍💫

قطعااا بچه بزرگ بشه خوشش نمیاد و حس بدی بهش میده

من که کاملا خصوصی انجامش دادم
یه یادگاری هم منو باباش براش گرفتیم تا همیشه بمونه براش 🙂

هیچی نکردیم ما

یه عروسک بامزه براش گرفتیم که نگهش میدارم تا بزرگ بشه بدم بهش 😍
کلی هم عکس قشنگ قبل و بعدش گرفتیم ۳ تایی چاپ کردیم اوناروهم میدم بهش 😃

هیچ رسمی نداریم
شما چه رسمی دارید ؟جشن ختنه رو قبل ختنه میگیرن یا بعدش؟
ماکه بعد ختنه چقدر اذیت شدیم .مریض شدیم همه

سوال های مرتبط