یکسالش شده دیگه نگرانه چی هستی کافیشه
واقعا بچه های ۱۵ ماهه همه چی میدونن میفهمن دیگه منم فک میکردم هنوز نمیدونه اما کم کم دار باهوش تر میشه
میخوره عزیزم بیدار که شد نازش کن بعد بهش شیر بده بگو به به
بسم الله الرحمن الرحیم بگو و اینکه اینقدر استرس نداشته باش آروم باش میگیره حتما
عزیزم مگه چیکار کردی ک نخورد ؟؟؟؟کار خاصی کردی
چی بگم خواهر خودتم میدونی کارت اشتباه بوده
فردا با بازی و شعر بهش بده امیدوارم فراموش کرده باشه
دیگ همچین چیزایی امتحان نکن
شبشه بده خب
تاپینگتو دیدم خیلی ناراحت شدم
ناراحتیم بخاطر اینکه چرا تلاشمو نکردم به بچم شیر خودمو بدم خیلی عذاب وجدان دارم
نه بابا تا فردا یادش میره
بعد یکسال چرا اصرار داری سینه بگیره
سه ماه دیگه باید تلاش کنی کم کم کم کنی ک تا دو سال دیگه کامل بگیری
نوزاد نیست ک انقد نگرانی و ناراحت
شیرت اگه خوبه بدوش با شیشه بده
یا فردا موقع خوابش تو ماشین بشین امتحان کن ببین میخوره
ای بابا این چکاری بود کردی آخه خواهر
اشکال نداره حالا دیگ هیچکار نکن فردا دم صبح تو خواب بهش بده
یا جا بازی کرد دراز بکش بگو بدو بدو بیا ممه بخوری به به افرین اینجوری تشویقش کن میاد
عزبزم دوست من حامله ایت شیر خودشو میده از،شیر گرفتودخترش رو همسن پسر توعه
چرا غصه میخوری اول و اخر میگیری دیگه الان دیگه اولویت غداست
من پسرم رو از شیر گرفتم و از وقتی گرفتم خیلی بیشتر غذا میخوره
چون باردار شدم گرفتمش
شما هم اگه نگرفت دیگه نگران نباش به جاش ماست و شیر و اینا بهش زیاد بده
کاش پسر منم نخوره خسته شدم دیگه قبل غذا وسط غذا بعد غذا .توی خوای توی بیداری هر لحظه در حال میک زدن هستش نوک سینه هام آویز شده درد میکنه چسب زدم کند رژ زدم پاک کرد
سینه تو شیرین کن با آب و شکر
گیج خواب ک بود بذار دهنش
ازخونه میبردیش بیرون بهش میدادی
کارت واقعا مزخرف بوده
اما عب ندارع دیگه ولش کن اگه نخورد دیگه اصرار نکن از شیر بگیرش غذا بهش بده
ولی یه چیزی دکتر به من گفت تا یک سالگی نیازع بعدش عادت و دیگه خاصیت ندارع و عین اب میمونه براش
میدونی چیکار کن لباستو بده بالا بگو بیا ممه شیر به به
اگ نخورد بگو همسرت یا کسی ککنارته مثلا اروم بیاد سمت سینه ات دستتو یواشکی بذار رو سینت بعد ادای خوردن رو دربیاره به به بگه اونم حسودی میکنع میاد
هنوز نگرفته سینتو؟؟توخواب بده بهش
وایییی هم دردیم وای تاپیکمو ببین 😭😭
سینتو با آب یخ بشور خنک باشه میگیره
بزار چندساعت دیگ توخواب عمیق امتحان کن انشالا مییگیذه
وزنش چطوره ؟ غذا میخوره ؟
الهی بگردم اینقدر حرص نخور خواهرجان .
دیگه بالاخره کاریه که شده واقعا اشتباه کردی ولی حالا چاره ای نیست
اولاااا انشاالله که بگیره سینتو
دوما اگه نگرفت سعی کن ارامشتو حفظ کنی بدون استرس بری سمتش و سعی کنی بهش شیر بدی یا سرشو شیرین کن یا مثلا عروسکی چیزی بگیر زیر سینت بگو نگا نی نی داره به مخوره حالا نوبت اریاست
سوما اگه یک درصد دیگه قبول نکرد بیخال شو و از شیر بگیرش
بازم بزن تو چت جی بی تی خیلی بنظرم بهتر میتونه راهنماییت کنه
منمبردیا یک سالگی نخورد
عزیزم نگران نباش فردا میگیره یادش میره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.