آدم ..... همه جا هست
اهمیت نددع
مرض دارن خودتو ناراحت نکن
چشم دیدن ندارن بیچاره ها
یه تاپیک گذاشتم در مورد اینکه چطوری با بچه کوچیک به کار خونه هم برسیم..صرفا جنبه آموزشی..نه بی احترامی به کسی بود نه توهین..۱۰ تا دیس لایک خورد..نمیدونم چرا
اره بخدا اینا مریضن خواهری
عزیزم خودت میگی مریضن دیگه مریض😁
من یه تاپیک گذاشتم راجع به موتوری های ولگرد مردم آزار که نصف شبا میریزن بیرون
بعد دیسلایک زدن😂😂
یعنی فکر کنم درباره خانواده هاشون بد گفته بودم برخورده بود بهشون😁
اینا فک میکنن لایکشون امضا مدیر کله😂
خود چس پندارن هر تاپیکی ببینن یا مبخندن یا دیس مبزنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.