۸ پاسخ

من لیدی میل که میخورم شیرم زیاد میشه در حدیکه ازم میره همینجوری

هر چی بچه کمتر میک بزنه ،شیر هم کمتر میشه
هر چی بیشتر میک بزنه بیشتر
چون بزاق دهان بچه از سر سینه به غده های شیر منتقل میشه ، پیام بزاق به مغز ارسال میشه ، مغز از این طریق متوجه میشه چقدر شیر نیازه و توش باید چیا باشه ، مثلا اگر تو بدن بچه یه ماده مغرب کمتر باشه ، مغز فرمان میده که اون ماده تو شیر مقدارش افزایش پیدا کنه

نگرفتنش شاید بخاطر سر سینه باشه ، نه شیر نداشتن، اگر میدوشی یعنی داری دیگه
با شیشه نده ، که بعدا هم دیگه سینه رو نمیگیره
بچه من نمیگرفت ، تا روز۹ ، که یه بار گرفت
بعد کم کم بهتر شد
نهایتا یه بار شب که گیجه و هر چی شیر میخوره سیر نمیسه شیرخشک با شیشه میدادم ، حدود ۱۳ روزگی بردم متخصص ، گفت همونم نده ، که دیگه سینه رو نمیگیره ، چون مکش مورد نیاز سینه یه برابر شیشه ست
اگر خیلی نیاز شد شیرخشک و با قطره چکون بده

نینی تو لک لکا آوردن😍😂

جوشانده رازیانه

تا میتونی کرم کنجد . شوید پلو . قطره شیر افزا رو توی یه لیوان قند بنداز ۸۰ قطرع تو یه وعده . کنجد . کنجد سیاه بهتره. مولتی ویتامین آکتی ناتال . عرق رازیانه .و هر غذایی که توش شوید داره بخور . روزی ۸ لیوان بزرگ هم آب بخور در کنار ویتامین هات

نخوری بهتره اگ‌شیرت خوبه چون وقتی بخوری شیرت زیاد میشه و وقتی نخودی شیرت کلا کم‌میشه

پودر گالاگتومید

سوال های مرتبط