شما دوس داری؟ یعنی چی آخه
مگه به دوست داشتن شماست؟ تازه الان ۴ ماهشه بچه بخدا معده اش اذیت میشه مگر اینکه علت داشته باشه رفلاکس داشته باشه
من پشتی میزارم پشتش حالت نیمه نشسته میشه و بهش غذا میدم
هفته اول فرنی دارم ۴ روز بعدش بادام اضافه کردم حریره دادم
الانم هویج سیب زمینی دارم میدم
یجا خوندم نوشته بود با سبزیجات شروع کنید نمیدونم چرا
عزیزم بنشون تو کرییر پشتش یه بالشت کوچیک بزار
حتما با دکترش مسورت کن لچه من رفلاکسی بود از ماه قبل کدو سبز و هویجو کرفس و بروکلی رو اجازه داد بدم الانم فرنی اضافه کرده البته فقط با آرد گندم و شیر خشکش
شمان هم باید ببینی شرایط کوچولوتو از دکترش مشورت بگیری عزیزم
بچه باید بشینه یا با کمک بتونه صاف بشه
با دکتر مشورت کن
یکی از شروط شروع غذای کمکی اینه که بچه بتونه بشینه
از دکتر بپرس بچه با بچه فرق داره در اصل ۶ ماهه.ولی دکتر بمن گفت از ۵
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.