چرا من لگدهای بچه رو توی مقعدو واژن حس میکنم😓

۹ پاسخ

چون بریچه🤣🤣

چون‌بچه هنوز پایینه ۲۸ و اینا میره بالا

تا ۲۸ هفته اونجا نگران نباشین

منم همینم
بریچ بچم

منم همین جوریم. بچه م بریچ هست

طبیعیههه
هفتت بره بالا بچه هم کم‌کم میاد بالا

برا منم نزدیک کشاله رانم قسمت بالاییش😂

تازه اولشه😂شاید بریج باشه

منم امروز اینجوری شدم خیلی میترسم😑😭

سوال های مرتبط

مامان ایلاف😻🐣🦩 مامان ایلاف😻🐣🦩 ۱۳ ماهگی