سلام
بزار داخل قابلمه بزرگ داخلش چندتا چوب دارچین ،نمک،یکم زردچوبه وبرگ بو بریز..
زیرش رو کم کن بزار ۱۲ ساعت یا بیشتر دیگه باید نگاه کنی ببینی زیاد آبش خشک نشه کلا روغن بمونه
باید یخورده آب باشه
نکته :چند دقیقه هم که جوشیدیا هردفعه نگاهشون میکنی اون جرمهایی که به وجود میاد رو جمع کن بریز بیرون..
آخرشم تا نبستن بریزشون داخل قالب وبزار یخ بزنن
یخ بستن راحت جداشون کن وبزار داخل کیسه فریزر
هر دفعه خواستی راحت تیکه باشن استفاده کنی..
بشورش قشنگ بزارتواب یه ده دقیقه بجوشه بعداون ابو عوض کن دوباره اب پرکن قشنگ تاسردیگ
حواست باشه سرنره
داخلش میتونی پیاز سیر هویچ وفلفل دلمه بریزی هرکدوم داشی بریز
۱۴ ۱۶ ساعت بزار
لطفاً پست آخرم رو ببینید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.