خانم طرز تهيه ديزي رو ميگيد لطفا

۳ پاسخ

من خوشمزه ترین آبگوشت رو‌ همدان خوردم.
اونا معمولا اینطوری درست میکنن.
گوشت و دنبه
یکم نخود
یه پیاز بزرگ درسته (تهشو زیاد نگیر که موقع پخت باز نشه)
چند حبه سیر (از واجبات😁)
یه گوجه نصف شده
دو سه قاشق رب
اینا رو بذار خوب بپزه.
وقتی پخت و هنوز آب داشت سیب زمینی چهارتیکه کن بنداز توش. اون پیاز و دنبه ها و گوجه رو دربیار خوب بکوب یه قاشق زردچوبه بهش بزن و بریزش دوباره داخل دیگه تا با سیب زمینی ها بپزه.
دیگه سرو کردنش هم سلیقه ایه🙂

گوشت، قلم با استخوان ، دنبه، یکی دو تا گوجه پوست کنده شده نخود و لوبیا سفید و پیاز درست پوست میکنم می‌زارم تو زود پز وقتی داشت جوش میومد یه کف میاد روش اونو میگیرم دردشو می‌بندم تا یک ساعت و نیم بعد تو یه ظرف دیگه یه پیاز کوچیک رنده بر میکنم دنبه رو بهش اضافه میکنم با گوجه ها و یه مقدار رب و زرد چوبه و نمک باهم میکوبم می‌زارم رو شعله یکم سرخ بشن بعد به آب گوشت اضافشون میکنم یه شب زمینم پوست میکنم می‌اندازم توش می‌زارم جا بیوفته تمام. نوش جان

من نخود گوشت چندتا سیب زمینی تمیززز می‌شورم با پوست سالم . گوجه دوتا تیکه کن پیاز تیکه کن با ادویه جات میزارم قابلمه قلم هم داشته باشم میزارم آب روش میکنم شب میزارم تا صبح زیرش کم برای ناهار

سوال های مرتبط

مامان قلب خونه(شاهان) مامان قلب خونه(شاهان) ۲ سالگی