۱ پاسخ

آلبالوهارو چوبشو میکنی میشوریشون هسته‌هاشونو جدا میکنی،وزنش میکنی و به نسبت ترش بودن یا ملس بودنش یکونیم‌برابر یا بیشتر شکر میریزی لابه‌لاش و در ظرفو میبندی میزاری ۲۴ساعت تو یخچال تا خودش آب بندازه و بعد با همون آبی که انداخته میزاری بپزه تا به قوام برسه

سوال های مرتبط

مامان نبات🍭 مامان نبات🍭 ۲ سالگی