۳ پاسخ

من اهل پختن کیکم تراپیه برام .اما کیک هویچ دیروز درست کردم اصلا باب میل نبود اونجوری ک تعریف میکنن خوشمزه نیس .بنظره من کیک .فقطکیک خیس

بی خیال شو ، کیک هویج بدون دارچین نمیشه ، کیکی دیگه بپز

من الان کیک هویج پختم🤪😋

سوال های مرتبط