خیلی مثبته 😅
نی نی دالی
مثبته
مبارکه
مثبته گلم مبارک باشه
جون مثبته
ببین عزیزم من تاپیک قبلیت رو خوندیم که نوشتی سقط کردی پونزده روز پیش.اگه اینطوره که این بیبی چک به معنی بارداری نیست و چون تازه سقط کردی هنوز هورمون بارداری توی ادرارته.و دردت هم به خاطر بقایای بارداریه که گفتی دکتر گفته باید کورتاژ کنی.بهتره زودتر کورتاژ کنی یا یه دارو دکتر برات بنویسه چون اون بقایا به زودی عفونت میکنن و اندازشون هم همینطور بیشتر میشه تا جایی که از درد به خودت میپبچی.دردش وحشتناکه من تجربه کردم.اگه تهرانی برو یه بیمارستان تخصصی زنان مثلا محل یاس برو قسمت اورژانس زنان سریع رسیدگی میکنن دارو میدن و نیاز باشه همونجا کورتاژ میکنن
مثبته .بتات هم خیلی بالاست
مثبته عزیزم چند روز از پریودت عقب انداختی
دگ چجوری بفهمونه مثبتی😂 مبارکه
مبارکهههههه
مثبته از این واضح تر مبارکه
مبارکه خواهر
مبارکه مثبت مثبت
مثبته دیگ
منم عقب انداختم ولی جلو گیری داشم
مثبت مثبت
هفته ت هم بالاست احتمالا
مثبته عزیزم. منم هنوز بی بی نزده بودم سرنویان همش علایم پریودی وابریزش یکم داشتم
مثبته دیگ
سلام بله مثبته
خیلی مثبته
وا اینباباشم مثبته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.