۸ پاسخ

#گذشت
#کافی

به سلامتی عزیزم مبارکه♥️

خیلی اذیت شد نی نی ات؟منم صب باید بزنم برای نیلا

مبارکه😍🩵
اذیت نمیکنه امروز واکسنشو زدی؟

ای وای چه قشنگ کاش منم بلد بودم عالی شده خوشگلم عالیه

دخترم انقد کولیکش اذیت میکرد واقعا این چهار ماه خیلی سخت گذشت برام اندازه ی چهار سال

مبارکه عزیزم
با چه برنامه ای ادیت زدی!؟

اخی عزیزم بسلامتی
چه عکس قشنگی😊

سوال های مرتبط